طرز تهیه کوکو کلم بروکلی

طرز تهیه کوکو کلم بروکلی

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین غذاهای خوشمزه و رژیمی ایرانی کوکو کلم بروکلی است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را بپزید. کوکوی کلم بروکلی با دستورها و مواد بسیار متنوعی تهیه می‌شود. کلم بروکلی از مواد غذایی کم کالری محسوب می شود و علاوه بر کالری پایین می‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه چربی سوزی شود، به همین دلیل این کوکوی خوشمزه از غذاهای رژیمی محسوب می‌شود. کسانی که قصد کاهش وزن دارند می‌توانند این کوکوی رژیمی را در منوی غذایی خود قرار دهند. کوکو کلم بروکلی ساده و رژیمی به دلیل داشتن مواد اولیه مقوی به ویژه بروکلی سرشار از مواد مغذی است. بروکلی، از جمله سبزیجات عضو خانواده کلم است که انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر را دارد. خوردن مداوم این کلم با پایین آوردن میزان کلسترول، ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین برخی ترکیبات موجود در این کلم ضدسرطان هستند و از ابتلا به سرطان‌ها پیشگیری می‌کنند. تقویت بینایی، استحکام استخوان‌ها، بهبود دستگاه گوارش و ارتقای سیستم ایمنی از جمله دیگر فوائد کلم بروکلی برای سلامتی هستند. برای مشاهده دستور پخت این کوکو جذاب با ما همراه باشید.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه کوکو سبزی مجلسی

مواد اولیه جهت تهیه کوکو کلم بروکلی عبارتند از: کلم بروکلی، تخم مرغ، آرد، نمک و فلفل سیاه. همچنین مدت زمان تقریبی تهیه این غذا 20 دقیقه می‌باشد و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی خوشمزه و البته سالم و مقوی از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه کوکو کلم بروکلی ساده و رژیمی را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم کوکو کلم بروکلی ساده

آموزش ویدیویی طرز تهیه کوکو کلم بروکلی ساده

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه کوکو بروکلی ساده (KooKoo Broccoli) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت کوکو کلم بروکلی رژیمی و ساده

مرحله اول

ابتدا کلم بروکلی را خورد تا حد ممکن خورد و ریز ریز می‌کنیم.

مرحله دوم

درون ظرفی به همراه 3 عدد تخم مرغ و  قاشق غذاخوری آرد همه منظوره و مقداری نمک و فلفل سیاه قرار می‌دهیم و هم می‌زنیم تا خوب مواد باهم ترکیب شوند.

مرحله سوم

سپس مواد اولیه آماده شده را کف تابه قرار می‌دهیم تا یک طرف آن سرخ شود.

مرحله چهارم

سپس آن را زیرو رو می‌کنیم تا کوکو کلم بروکلی ما کاملا پخته شود.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی کوکو ساده کلم بروکلی در منزل رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx