بهترین سایت‌های خرید تجهیزات شبکه در ایران

بهترین سایت‌های خرید تجهیزات شبکه در ایران

277
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

تجهیزات شبکه که به‌عنوان سخت‌افزار شبکه نیز شناخته می‌شوند، دستگاه‌های فیزیکی هستند که به سخت‌افزارهای موجود در یک شبکه رایانه‌ای اجازه می‌دهند تا با یکدیگر ارتباط قرار کرده و تعامل داشته باشند که شامل انواع روتر، سوئیچ‌، هاب، مبدل‌های پروتکل یا Gateway، بروتر (Brouter)، بریج (Bridge)، کارت رابط شبکه یا آداپتور شبکه، تکرارگر یا ریپیتر (Repeater) شبکه و تجهیزات پسیو شبکه مانند کابل، منبع تغذیه POE، پچ پنل، پچ کورد، کیستون، رک، ترانک، داکت و غیره می‌شود.

در دنیای امروزی همیشه متصل به شبکه، تجهیزات شبکه نقش بسیار حیاتی برای اکثر کسب‌وکارها دارند و بدون آن‌ها بسیاری از شرکت‌ها به سادگی متوقف می‌شوند یا کاملاً از بین می‌روند. به‌همین خاطر خرید آنلاین تجهیزات شبکه برای پشتیبانی از سیستم‌های فناوری اطلاعات و شبکه در بهترین شکل بیش از پیش اهمیت یافته است.

این در حالی است که دنیای فناوری اطلاعات با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال تغییر است و به روز نگه داشتن تجهیزات شبکه با آخرین تحولات و دستگاه‌ها هسته‌ی اصلی حفظ یک سیستم شبکه است. به‌همین خاطر در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید تجهیزات شبکه در ایران بپردازیم؛ پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

مزایای خرید آنلاین تجهیزات شبکه

امروزه اینترنت روش خرید بیشتر افراد را متحول کرده است تا حدی که برخی از افراد تنها خرید آنلاین را نسبت به دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند. بزرگترین مزیت خرید آنلاین تجهیزات شبکه راحتی آن است. قطعاً در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید نیمه شب با لباس خواب یک خرید راحت داشته باشد! اما در خرید آنلاین شما می‌توانید در 365 روز سال، 24 ساعته و در 7 روز هفته بدون معطلی و منتظر ماندن در صف برای پرداخت یک خرید راحت و در عرض چند دقیقه انجام دهید.

این در حالی است که در هنگام خرید تجهیزات فناوری شبکه با بسیاری از برندهای عالی و طیف وسیعی از محصولات‌شان مانند سیسکو، دل، Arista، Brocade و… روبه‌رو هستید که انتخاب میان همه‌ی این‌ها می‌تواند کمی سردرگم‌کننده باشد، به‌ویژه اگر نیازهای شما کاملاً خاص باشد. به‌همین‌خاطر در خرید آنلاین می‌توانید با خیال آسوده کامنت‌ها و نظرات دیگر خریداران را بررسی کنید تا بتوانید در راستای نیازهای شبکه‌ی خود بهترین تصمیم را بگیرید. البته این دو مورد تنها نکته‌ی مثبت در خرید آنلاین تجهیزات شبکه نیستند و این روش خرید مزایایی متعددی دیگری را در اختیارتان قرار می‌دهد که بارزترین آن‌ها عبارتند از:

  • خرید با خیال آسوده بدون فروشندگانی که مزاحم شوند!
  • بهره‌مندی از تخفیف‌ها، جوایز و هدایا
  • حمل‌ونقل آسان و تحویل درب منزل
  • دسترسی آسان به اطلاعات محصول و مقایسه محصولات با یکدیگر
  • بررسی قیمت‌ها در سایت‌های مختلف
  • خرید ارزان‌تر به‌دلیل خرید مستقیم از فروشنده یا واردکننده بدون دخالت واسطه
  • امکان مرجوع کردن خریدها
  • امکان پیگیری وضعیت سفارش‌های آنلاین
  • امکان انتخاب از طیف وسیعی از محصولات

نکات مهم در انتخاب بهترین سایت خرید تجهیزات شبکه

اگرچه خرید آنلاین تجهیزات شبکه مزایایی فراوانی را در اختیارتان قرار می‌دهد اما قبل از خرید باید برخی نکات مهم را در انتخاب وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در نظر بگیرید تا یک خرید مطمئن، مقرون‌به‌صرفه همراه با خدمات پس از فروش داشته باشید.

مانند هر خرید دیگری، اولین قدم برای شروع خرید تجهیزات شبکه این است که درک خوبی از نیازهای خود داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه استاندارد برای سیستم شبکه خود تهیه کنید. همان‌طور که می‌دانید هر کسب‌و‌کاری منحصر‌به‌فرد است و نیازهای شبکه‌ای آن نیز خاص است. بنابراین با ارزیابی نیاز‌های فعلی و آینده خود خرید آنلاین را شروع کنید. پس از آگاهی از نیازهای شبکه‌ای خود باید چند نکته کلیدی و مهم در انتخاب بهترین وب‌سایت خرید تجهیزات شبکه در ایران را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

داشتن نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

داشتن نماد اعتماد الکترونیک کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از اصلی‌ترین نکات در انتخاب بهترین سایت خرید تجهیزات شبکه است. اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی به‌ منزله داشتن مجوز برای کسب‌وکارهای اینترنتی از طرف سازمان توسعه تجارت الکترونیکی است. برای بررسی نماد اعتماد الکترونیک باید به انتهای وب‌سایت فروشنده بروید و در صورت مشاهده آن می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

انتخاب وب‌ سایت های شناخته شده و معروف

نکته‌ی دیگری که باید در انتخاب بهترین سایت خرید تجهیزات شبکه در نظر بگیرید، خرید از یک سایت معتبر، شناخته‌ شده و معروف است. برای پیدا کردن این وب‌سایت‌ها می‌توانید نظرات کاربران، پیشنهاد دوستان و خواندن این مطلب را در نظر بگیرید!

آدرس دامنه سایت را بررسی کنید

یکی دیگر از نکات مهم که در انتخاب بهترین سایت خرید آنلاین تجهیزات شبکه باید در نظر بگیرید آدرس دامنه سایت است. سایت‌هایی که با https شروع نمی‌شوند و با پسوندهای شناخته شده مانند .ir، .com .net و… تمام نمی‌شوند، عمدتاً از امنیت و اعتبار پایینی برخوردار هستند. گاهی اوقات وب‌سایت‌هایی که آدرس شناخته‌ شده‌ای ندارند، می‌توانند اطلاعات کارت بانکی را هک کنند. علاوه بر این‌ درگاه پرداخت وب‌سایت‌های معتبر از نماد شاپرک برخوردار هستند که صفحه‌ی امنی را برای وارد کردن اطلاعات کارت‌های بانکی فراهم می‌سازند.

امکان مرجوعی و داشتن گارانتی

وب‌سایت‌هایی که امکان مرجوع کردن کالا و خدمات پس از فروش را در اختیارتان قرار می‌دهند را با خیال راحت در لیست بهترین سایت های خرید آنلاین تجهیزات شبکه قرار دهید؛ زیرا برخی از تجهیزات شبکه نیاز به تست دارند و در صورت خرابی یا خرید کالای اشتباه می‌توانید آن محصول را بازگردانید. این در حالی است که ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش اثباتی بر کیفیت بالای محصولات نیز است.

فهرست بهترین سایت های خرید تجهیزات شبکه

اکنون که با مزایا و نکات مهم در خرید آنلاین تجهیزات شبکه آشنا شده‌اید، بیایید نگاهی به بهترین سایت های خرید تجهیزات شبکه در ایران بپردازیم و بررسی کنیم که چه نکاتی باعث محبوبیت آن‌ها شده است.

10. دیجی کالا

دیجی کالا یکی از شناخته شده‌ترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین است که تقریباً هر چیزی که نیاز داشته باشید و به‌ قول معروف از جون آدمیزاد تا شیر مرغ را می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کنید و البته که تجهیزات شبکه و ارتباطات و تجهیزات پسیو شبکه را نیز می‌توانید از این سایت خریداری کنید.
در این وب‌سایت می‌توانید نظرات دیگر خریداران را بررسی کنید، چهار محصول را با همدیگر مقایسه کنید، همچنین از تحویل فوری، امکان پرداخت درب منزل و مرجوعی نیز برخوردار هستید. با این‌حال اگرچه دیجی‌ کالا تخفیف‌های مناسبی در تجهیزات شبکه و ارتباطات ارائه می‌کند اما یک وب‌سایت تخصصی در فروش این تجهیزات نیست و خریدار با طیف گسترده‌ای از محصولات روبه‌رو است که می‌تواند باعث سردرگمی و اتلاف وقت شود.

| حتما بخوانید:  انتخاب مانتو و استایل مناسب هر شخص با چهرک نریمانی

تجهیزات شبکه در دیجی کالا

9. تجارت سرور پارسه

تجارت سرور پارسه یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبر برای خرید تجهیزات شبکه است که به‌طورتخصصی در چندین سال اخیر قطعات و سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو را ارائه می‌کند. فروش محصولات اورجینال، ارائه پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش از بارزترین ویژگی‌های این وب‌سایت است. علاوه بر این خریداران می‌توانند در هنگام خرید از خدمات مشاوره برای خرید تجهیزات شبکه و ارتباطات نیز بهره‌مند شوند. با این‌حال این وب‌سایت فقط محصولات شبکه برند سیسکو مانند روتر، سوئیچ، کابل، ماژول و کابل را ارائه می‌دهد و اگر قصد خرید محصولات دیگری با برندهای متفاوت را داشته باشید در اینجا پیدا نخواهید کرد.

8. مستر شبکه

شرکت فناوران عصر شبکه آترا که شرکتی با‌سابقه در زمینه‌ی نصب و راه‌اندازی شبکه است که و فروش تجهیزات شبکه و پسیو شبکه را در فروشگاه مستر شبکه عرضه می‌کند. قیمت و کیفیت مناسب، ارائه کلیه تجهیزات شبکه اعم از Active و Passive، ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگی‌های خرید از این فروشگاه است. از مستر شبکه می‌توانید انواع سوئیچ، کابل استک، پاور سوئیچ، براکت، روتر، تجهیزات فیبر نوری، فایروال شبکه، تجهیزات دوربین مداربسته و سرور و تجهیزات جانبی آن را خریداری کنید.

7. شبکه کالا

اگر قصد خرید تجهیزات شبکه سیسکو و Tellabs را دارید می‌توانید به سراغ فروشگاه اینترنتی شبکه کالا بروید. کلیه محصولات این فروشگاه با گارانتی رسمی و اصالت کالا به فروش می‌رسند. با این‌حال از این‌که محصولات آن‌ها دارای خدمات پس از فروش و مرجوعی هستند، اطلاع زیادی ارائه شده است. همچنین این فروشگاه از تنوع گسترده‌ای در تجهیزات شبکه نیز برخوردار نیست.

6. شبکه سازان

شبکه سازان یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ی تجهیزات شبکه در ایران است که در این سال‌ها فعالیت توانسته است ارسال سریع، بهترین قیمت و ارائه کالا با کیفیت را برای خریداران فراهم سازد. اکسس پوینت، کابل شبکه و پچ کورد، انواع سوئیچ و تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه برخی از محصولات این فروشگاه اینترنتی است که با یک ماه ضمانت بازگشت کالا ارائه می‌شوند.

5. ایمن ارتباط

یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین که به‌طور تخصصی در زمینه‌ی فروش تجهیزات، اجرا، پشتیبانی، نصب، راه‌اندازی، آموزش و نگه‌داری شبکه‌ فعالیت دارد، وب‌سایت ایمن ارتباط است. این مجموعه مهندسی اگرچه بیشتر با راه‌اندازی و پشتیبانی مراکز تلفن سانترال شناخته می‌شود اما با ارائه محصول باکیفیت، امکان مرجوعی کالا و ارائه گارانتی توانسته رضایت خریداران تجهیزات شبکه را نیز جلب کند.

4. آی تی شبکه

فروشگاه اینترنتی آی تی شبکه یکی از قدیمی‌ترین واردکنندگان تجهیزات شبه است که خریداران و فعالان بازار شبکه و ارتباطات این مجموعه را با پخش عمده و خرده تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه، تجهیزات فیبرنوری، تجهیزات ویپ و تجهیزات دوربین مدار بسته می‌شناسند. آی تی شبکه از تنوع خوبی در ارائه تجهیزات شبکه و ارتباطات برخوردار است و تضمین کیفیت و اصالت کالا و امکان مرجوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

3. بازار شبکه

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید آنلاین تجهیزات شبکه فروشگاه تخصصی بازار شبکه است که کلیه‌ی محصولات اکتیو و پسیو شبکه را ارائه می‌کند. ضمانت اصالت کالا، امکان تحویل اکسپرس، امکان بازگشت کالا و ارائه محصولات متنوع با برندهای گوناگون را می‌توان از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی عنوان کرد. همچنین این مجموعه امکان پیگیری سفارشات و انتخاب چندین مدل ارسال کالا را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

تجهیزات شبکه در نت ران2. نت ران

نت ران یکی از اولین و بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه تجهیزات شبکه است که کیفیت، اصالت و قیمت‌های رقابتی آن باعث می‌شود تا نسبت به دیگر فروشگاه‌ها در جایگاه بالاتر قرار گیرد. این فروشگاه که زیر مجموعه هلدینگ EMNCO است در سال 1395 راه‌اندازی شده و توانسته با ارائه طیف وسیعی از تجهیزات شبکه و پسیو شبکه تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران ایجاد کند. ارسال سریع و امکان بازگشت کالا از ویژگی‌های این فروشگاه است.

1. برقچی

نمی‌شود صحبت از بهترین سایت های خرید تجهیزات شبکه در ایران باشد و وب‌سایت شناخته شده و معتبر برقچی در آن قرار نگیرد. برقچی یک وب‌سایت پیشرو و مرجع تخصصی است که در زمینه تجهیزات شبکه، پسیو، اکتیو، فیبر نوری و دیگر ملزمات مرتبط فعالیت مثمرثمری دارد. این در حالی است که تنوع محصولات در این فروشگاه از اندازه، کیفیت، نوع و کاربرد گرفته تا برند و شرکت سازنده بسیار زیاد است. شما در این وب‌سایت شما می‌توانید کلیه‌ی محصولات برندهایی معروف دنیا که در زمینه‌ی تجهیزات شبکه فعالیت دارند مانند کودی، میموسا، نت باکس، فاز، سیسکو، دل، کمان، اچ پی، ایمکس، تاینت و… را بیابید. استعلام قیمت، تخفیف‌های ویژه، تنوع پرداخت، ارسال از طریق الوپیک و تیباکس، امکان مرجوعی کالا، ارائه گارانتی و… از ویژگی‌های بارز این تیم حرفه‌ای با 10 سال سابقه‌ی درخشان است. علاوه بر این سایت برقچی امکان خرید سازمانی را برای شرکت‌های بزرگ و دیتاسنترها نیز فراهم می‌کند و مشاوره رایگان را برای راه‌اندازی و نصب شبکه نیز ارائه می‌دهد.

خرید تجهیزات شبکه از برقچی

جمع بندی

امروزه خرید اینترنتی بسیار در میان افراد محبوبیت پیدا کرده است و وب‌سایت‌های معتبر فروش تجهیزات شبکه قطعا فراتر از این لیست هستند که پرداختن به همه‌ی آن‌ها از حوصله خارج است. البته ما در این لیست سعی کردیم با در نظر گرفتن کلیه نکات مهم بهترین سایت های خرید تجهیزات شبکه در ایران، به معرفی این فروشگاه‌ها بپردازیم که هم از تنوع گسترده برخوردار باشند و هم خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهند. با این‌حال اگر شما تجربه‌ی خرید از وب‌سایت را داری که از اعتبار بالایی برخودار است، اصالت کالا و خدمات گارانتی و مرجوعی را ارائه می‌دهد، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx