طرز تهیه پاستا کاربونارا (اسپاگتی کاربونارا خامه ای)

طرز تهیه پاستا کاربونارا (اسپاگتی کاربونارا خامه ای)

589
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

امروز با یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ایتالیایی یعنی پاستا کاربونارا یا اسپاگتی کاربونارا در خدمتتون هستیم. این غذا اصالتا رُمی است و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود. پاستا کاربونارا در رستوران های مختلف به شیوه های مختلف و احتمالا با تخم مرغ هم پخته می‌شود ولی ما در اینجا نحوه‌ی پختن این پاستا را بهمراه خامه به شما آموزش میدهیم.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه پاستا با سس آرابیاتا (عربیتا، آربیتا)

این غذا به سرعت آماده می‌شود و کودکان شما حتما از طرفداران پروپاقرص آن خواهند شد. مدت زمان تقریبی تهیه این غذا یک ساعت و جزو غذاهای سریع است. پس در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

در ادامه این رسپی خوشمزه از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، مواد اولیه جهت پخت پاستا کاربونارا خامه ای را معرفی می‌کنیم و سپس طرز تهیه سیب زمینی شکم پر را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم پاستا کرمی کاربونارا

آموزش ویدیویی طرز تهیه پاستا کاربونارا

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه پاستا کرمی کاربونارا با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت پاستا خامه ای کاربونارا

مرحله اول

در ابتدا پیاز و سیر و قارچ را خرد میکنیم و ژامبون را به قطعات درشت تر تبدیل میکنیم شبیه به خلال.



مرحله دوم

نمک فلفل سیاه و زردچوبه را به آب در حال جوشیدن اضافه میکنیم و رشته فرنگی خشک فتوچینی  (پاستا) را بصورت درسته درون آن میریزیم و اجازه میدهیم تا نرم شود و کامل در قابلمه قرار گیرد.

مرحله سوم

به سراغ سرخ کردن پیاز میرویم و در ادامه به آن سیر هم اضافه میکنیم و اجازه میدهیم خوب تفت داده بشه و در ادامه به آنها ژامبون هم اضافه میکنیم و بعد از دقایقی قارچ هم اضافه میکنیم و به خوبی باهم مخلوط میکنیم.




مرحله چهارم

یک فنجان شیر داخل تابه میریزیم و صبر میکنیم تا خوب به خورد سایر مواد داخل تابه برود و در ادامه به آن رشته فرنگی یا ماکارونی یا پاستا رو اضافه میکنیم و به آرامی هم میزنیم تا خوب باهم مخلوط بشن و در آخر هم خامه غلیظمان را باهاشون قاتی میکنیم و هم میزنیم تا خوب مواد اولیه ما تفت داده بشن و آماده سرو شود.



غذای ما آماده اس، شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی پاستا کرمی یا خامه ای کاربونارا دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx