طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

پیتزا با خمیر سیب زمینی

👨‍👨‍👦 مناسب برای: 4 نفر
⏱️ زمان پخت: 60 دقیقه
🔬 مقدار کالری: 300

یکی از ساده‌ترین غذاهای فست فودی و خوشمزه پیتزا سیب زمینی است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را بپزید. پیتزا با خمیر سیب زمینی طعم و مزه متفاوتی دارد و با روش‌های مختلف و متفاوتی پخته می‌شود. پیتزا یکی از غذاها یا بهتر بگوییم فست فودهای است که بیشتر افراد به آن علاقه دارند این روزها به خاطر مشغله‌ی کار افراد و بخاطر شرایط زندگی بیشتر افراد به سمت غذاهای پر کالری مانند پیتزا و انواع ساندویچ‌ها می‌روند و این غذا های پر کالری را جانشین غذاهای سنتی و خوشمزه می‌کنند، البته افراد می‌توانند با جایگزین کردن مواد سالم به جای مواد پرکالری این فست فودها را هم به غذای سالم تبدیل کند و با استفاده از مواد سالم و کم کالری که در منزل دارند این غذا ها را به بهترین نحوه تهیه کنند و کنار خانواده از خوردن آن لذت کامل را ببرند. پیتزا سیب زمینی به طرق مختلفی پخته می شود و از سیب زمینی معمولا به عنوان خمیر آن استفاده می‌شود. گاهی سیب زمینی را بدون پختن به عنوان خمیر استفاده می‌کنند ولی در اینجا آن را پخته و له می‌کنیم و به عنوان خمیر استفاده می‌کنیم. پیتزا سیب زمینی بدون فر یکی از ساده ترین روش‌های پخت پیتزاست که برای زمان‌هایی است که هوس پیتزا کرده‌اید و قصد دارید پیتزا درست کنید و زمان زیادی ندارید. همچنین در پخت این نوع پیتزا نیازی به فر ندارید و می‌توانید این نوع پیتزای خوشمزه را در تابه درست کنید.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه پیتزا سبزیجات خانگی (بدون فر)

مواد اولیه جهت تهیه پیتزا با خمیر سیب زمینی شامل: ژامبون گوشت، ژامبون مرغ، سوسیس، سیب زمینی، گوجه گیلاسی، پنیر مخلوط رنده شده، آرد همه منظوره، سس کچاپ، پودر آویشن، نمک و فلفل سیاه است. مدت زمان تقریبی تهیه این پیتزای خوسمزه  یک ساعت می‌باشد و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی ساده اما پر خاصیت از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه پیتزا سیب زمینی را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم پیتزا سیب زمینی

آموزش ویدیویی طرز تهیه پیتزا سیب زمینی در تابه

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه پیتزا با خمیر سیب زمینی (Potato Pizza Crust) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت پیتزا سیب زمینی بدون فر

مرحله اول

ابتدا ژامبون گوشت و ژامبون مرغ را به 4 قسمت مساوی تبدیل می‌کنیم و سوسیس هم به تکه های دایره ای باریک تبدیل می‌کنیم.

مرحله دوم

سیب زمینی آب پز را درون ظرفی قرار می‌دهیم و آن را له می‌کنیم و به آن آرد همه منظوره و نمک و فلفل سیاه اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم تا شکل خمیر شود.

مرحله سوم

سوسیس و ژامبون را درون تابه همراه با روغن تفت می‌دهیم.

مرحله چهارم

 خمیر سیب زمینی را کف تابه پهن می‌کنیم و روی آن سس کچاپ و پودر آویشن می‌ریزیم و تمام سطح آن را آغشته می‌کنیم.

مرحله پنجم

یک لایه پنیر پیتزا مخلوط می‌ریزیم و روی آن ژامبون و سوسیس قرار می‌دهیم و روی آن مجدد یک لایه پنیر پیتزا همراه با گوجه گیلاسی قرار می‌دهیم تا پیتزا سیب زمینی ما آماده شود.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی پیتزا سیب زمینی بدون فر رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx