طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ با ژامبون و پنیر

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ با ژامبون و پنیر

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین صبحانه‌های خوشمزه و بین المللی ساندویچ نان تست با تخم مرغ و ژامبون و پنیر است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را بپزید. این را زیاد شنیده‌ایم که صبحانه مهم‌ترین وعده‌ی غذایی در طول روز است و یک صبحانه مقوی و خوشمزه می‌تواند کیفیت روز شما را تضمین کند. این موضوع را احتمالا خیلی از ما به‌خوبی تجربه هم کردیم. ساندویچ تخم مرغ پنیری با ژامبون از آن غذاهایی‌ست که برای زندگی امروزه درست شده است. ساندویچ فوری یکی از غذاهای بسیار سریع و خوشمزه است که می توانید برای صبحانه یا شام به سرعت تهیه کنید. فرنچ تست پنیری یا ساندویچ تست پنیری با تخم مرغ و ژامبون یک پیش غذا بسیار خوشمزه است که می‌توانید این غذا را داخل سینی مزه استفاده کرد و یا می‌توانید یک خوراک مناسب برای پیک نیک باشد و یا یک صبحانه یا عصرانه جذاب که در این غذا از دو لایه نان تست، تخم مرغ، ژامبون و پنیر استفاده می‌شود.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه ساندویچ ژامبون با سس مایونز

مواد اولیه جهت تهیه ساندویچ تخم مرغ و ژامبون و پنیر عبارتند از: تخم مرغ، ژامبون، نان تست، جعفری، پنیر مخلوط رنده شده و پنیر گودا. همچنین مدت زمان تقریبی تهیه این ساندویچ خوشمزه و البته سالم کمتر از 20 دقیقه است و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی فست فودی و آسان از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه نان تست تخم مرغی با ژامبون و پنیر را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم ساندویچ تخم مرغ و ژامبون

آموزش ویدیویی طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ با ژامبون و پنیر

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه نان تست تخم مرغ پنیر ژامبون (Ham Cheese Egg Toast) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت ساندویچ تخم مرغ با ژامبون و پنیر (نان تست تخم مرغ پنیر ژامبون)

مرحله اول

وسط نان تست خالی می‌کنیم تا مواد ساندویچ را بتوانید در آن قرار دهیم.

مرحله دوم

ژامبون و جعفری را ریز ریز می‌کنیم.

مرحله سوم

نان تست را درون تابه قرار می‌دهیم و تخم مرغ را درون آن قرار می‌دهیم و روی آن ژامبون و پنیر مخلوط رنده شده و جعفری قرار می‌دهیم.

مرحله چهارم

و روی آن پنیر گودا و نان تست قرار می‎‌دهیم و بعد از سفت شدن تخم مرغ آن را زیر و رو می‌کنیم.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی ساندویج تخم مرغ و ژامبون با پنیر و نان تست رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx