طرز تهیه ساندویچ ژامبون با سس مایونز

طرز تهیه ساندویچ ژامبون با سس مایونز

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین فست فود‌های خوشمزه و بین المللی ساندویچ ژامبون خانگی با سس مایونز است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را آماده کنید. ساندویچ سرد  یکی از ساندویچ‌های ساده است که در قرن ۱۸ ابداع شد و اولین بار از تکه‌های گوشت تهیه شد و فردی به نام جان مونتاگو آن را کشف کرد. به سرعت تهیه این ساندویچ در کل اروپا رواج یافت و کم کم به کشورهای دیگر رسید. در حال حاضر ساندویچ سرد یکی از غذاهای محبوب و پر مصرف در کل دنیا است. ساندویچ ژامبون با سس مایونز یکی از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها است که در سراسر دنیا محبوب است، شما می‌توانید به راحتی با کمترین هزینه این ساندویچ خوشمزه را در خانه به همان کیفیت بیرون شاید خیلی بهتر تهیه کنید.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه ساندویچ چیکن استراگانف

مواد اولیه جهت تهیه ساندویچ ژامبون خانگی با سس مایونز عبارتند از: ژامبون، پیاز قرمز، شکر، فلفل دلمه ای قرمز و سبز، خیار، کرفس، سس مایونز، گوجه فرنگی، سرکه سفید، نان باگت، نمک و فلفل سیاه. مدت زمان تقریبی تهیه این ساندویچ کمتر از یک ساعت است و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی سریع و خوشمزه از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه ساندویچ ساده ژامبون با سس مایونز را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم ساندویچ ژامبون با سس

آموزش ویدیویی طرز تهیه ساندویچ ژامبون با سس خوشمزه مایونز

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه ساندویچ ژامبون با سس مایونز رلیش (Ham Sandwich with Relish Sauce) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت ساندویچ ژامبون با سس مایونز خوشمزه

مرحله اول

ابتدا مواد اولیه برای تهیه سس مخصوص این ساندویچ را به تکه های ریز خورد می‌کنیم. فلفل دلمه ای و خیار و ساقه کرف و پیاز را خورد می‌کنیم.

مرحله دوم

مواد خورد شده را درون ظرفی به همراه سرکه و نمک و شکر و فلفل سیاه قرار می‌دهیم و هم می‌زنیم و سپس به مدت 2 ساعت درون یخچال قرار می‌دهیم.

مرحله سوم

مواد اولیه خورد شده را به حالت خیلی ریز تبدیل می‌کنیم و با سس مایونز و یک لیوان آب ترکیب می‌کنیم. سپس آن را روی نان باگت می‌مالیم.

مرحله چهارم

 یک پر ژآمبون و یک پر گوجه و مواد سالادی که در مراحل قبل آماده کردیم را درون ساندویچ ژامبون قرار می‌دهیم.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی ساندویچ ژامبون با سس مخصوص رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx