طرز تهیه خاگینه پیاز پنیر (املت پیاز و پنیر)

طرز تهیه خاگینه پیاز پنیر (املت پیاز و پنیر)

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

املت یا خاگینه یک غذای بسیار خوشمزه و راحت است که می‌توانید ان را در وعده‌های صبحانه و عصرانه و حتی شام طبخ کنید. این نوع غذا به سرعت پخته می‌شود. املت با مواد و به روش‌های گوناگونی تهیه می‌شود و نقطه مشترک بین آن‌ها وجود تخم مرغ می‌باشد.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه املت قارچ و پنیر

مواد والیه برای پخت املت پیاز عبارتند از: تخم مرغ، پیاز، جفری، گوجه فرنگی، آرد، پنیر لیقوان و مدت زمان برای پخت این املت حدود 15 دقیقه است.

در ادامه این رسپی ویژه از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی طرز تهیه خاگینه پیاز و پنیر یا املت پیاز پنیر را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

مواد لازم خاگینه پیاز و پنیر

آموزش ویدیویی طرز تهیه خاگینه پیاز و پنیر (املت پیاز پنیر)

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه خاگینه (املت) پیاز و پنیر (Cheese Onion Omelette) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت خاگینه پیاز و پنیر (املت پیاز پنیر)

مرحله اول

ابتدا پیاز را به قطعات دایره‌ای تبدیل می‌کنیم. گوجه فرنگی و جعفری هم خورد می‌کنیم.

مرحله دوم

تخم مرغ و آرد و جعفری خورد شده را درون طرف بزرگی می‌ریزیم و هم می‌زنیم و در ادامه پنیر لیقوان را خورد می‌کنیم و به آن اضافه می‌کنیم. سپس نمک و فلفل سیاه هم بهشون اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم.

مرحله سوم

پیاز هارو کف تابه می‌چینیم و بعد از چند دقیقه که بهش حرارت دادیم مواد اولیه که درمرحله قبل آماده کردیم را روی پیازها می‌ریزیم و درب تابه را می‌گذاریم تا خاگینه ما آماده شود.


حالا غذای خوشمزمون آماده است. شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی خاگینه پیاز یا املت پیاز رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx