طرز تهیه خوراک مرغ و موز سرخ شده

طرز تهیه خوراک مرغ و موز سرخ شده ( خورشت موز )

1K
2 دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین غذاهای خوشمزه و بین المللی خوراک مرغ و موز سرخ شده ( خورشت موز ) می‌باشد که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را بپزید. موز به دلیل داشتن محبوبیت بیش از حد می‌تواند گزینه جذابی برای پخت غذا باشد. همچنین خوراک فیله مرغ به همراه موز خیلی سریعتر از چیزی که فکر کنید آماده می‌شود و می‌توان بعنوان وعده‌ی اصلی از آن استفاده کرد.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه خوراک ژامبون و قارچ

مواد اولیه جهت تهیه خوراک فیله مرغ و موز سرخ شده شامل: سینه مرغ بدون پوست و استخوان، موز، گوجه فرنگی، پیاز، لیمو ترش، پنیر مخلوط خرد شده، نمک و فلفل سیاه است.همچنین مدت زمان تقریبی تهیه این غذا یک ساعت می‌باشد و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی هیجان انگیز از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه خوراک را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم خوراک مرغ و موز

مواد لازم مقدار
سینه مرغ بدون پوست و استخوان 1 عدد
موز 2 عدد
گوجه فرنگی 3 عدد
ماست صاف شده 2 فنجان
پیاز 1 عدد
لیمو ترش 1 عدد
پنیر مخلوط خرد شده 1 فنجان
نمک، فلفل سیاه به میزان لازم

آموزش ویدیویی خورشت موز – طرز تهیه خوراک مرغ و موز سرخ شده

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه خوراک مرغ و موز سرخ شده (Fried Chicken and Banana Feed) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت خوراک مرغ و موز سرخ شده

مرحله اول

ابتدا پیاز و گوجه فرنگی و موز را بصورت دایره‌ای تکه تکه می‌کنیم.

مرحله دوم

سینه مرغ بدون پوست و بدون استخوان را درون ظرفی قرار می‌دهیم و به آن آبلیمو ترش تازه، نمک و فلفل سیاه اضافه می‌کنیم و به مدت 20 دقیقه درون یخچال قرار می‌دهیم. سپس درون تابه قرار می‌دهیم و هر 2 طرف آن را سرخ می‌کنیم و در کنار آن تکه های موز را هم سرخ می‌کنیم. فیله مرغ سرخ شده را از تابه خارج می‌کنیم و به تکه های کوچکتر تبدیل می‌کنیم.

مرحله سوم 

در این مرحله پیاز را کف تابه قرار می‌دهیم و روی آن گوجه فرنگی را قرار می‌دهیم و روی آن تکه های فیله و موز را قرار می‌دهیم و درب تابه را می‌گذاریم تا کامل بپزد و در آخر هم پنیر خورد شده را اضافه می‌کنیم.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی خوراک مرغ و موز رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات کاربران
بیشترین آرا
جدیدترین قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلو

مگه چند نوع خورشت موز داریم که هر جا یه رسپی زده؟!

امیرحسین

این چه سمی بود من دیدم 😐

جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
2
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx