طرز تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست شکاری

طرز تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست شکاری

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین غذاهای خوشمزه و بین المللی تخم مرغ آب پز بدون پوست (پوچد اگز) poached eggs است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را بپزید. تخم مرغ پوچد شده یا آبپز شده بدون پوست یکی از سالم‌ترین و در عین حال خوشمزه‌ترین روش‌های پخت تخم مرغ به حساب میاد. در این روش تخم مرغی با سفیده کاملا سفت شده و زرده‌ای که هنوز شله بدست میاد بدون اینکه از ذره‌ای روغن استفاده شده باشه. به این نوع طرز تهیه تخم مرغ شکاری نیز گفته می‌شود که با مواد غذایی مختلفی مانند هات داگ و انواع سبزیجات هم قابل خوردن است.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه تخم مرغ سوخاری

مواد اولیه جهت تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست (poached eggs) عبارتند از: تخم مرغ، هات داگ، پیاز، پیازچه، هویج، گوجه گیلاسی، سرکه سفید، نمک و فلفل سیاه. مدت زمان تقریبی این روش از پخت تخم مرغ 20 دقیقه است و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی ساده اما متفاوت از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه طرز تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست (poached eggs) را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم تخم مرغ آب پز (poached eggs)

آموزش ویدیویی طرز تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست شکاری (poached eggs)

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه تخم مرغ آب پز بدون پوست (poached eggs) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت تخم مرغ آب پز بدون پوست (poached eggs)

مرحله اول

ابتدا پیاز و هویج را به قطعات کوچک تبدیل می‌کنیم.

مرحله دوم

در ادامه هات داگ و پیازچه را نیز به قطعات کوچک تبدیل می‌کنیم که برای سرخ کردن آماده شود.

مرحله سوم

همه مواد خورد شده را درون تابه قرار می‌دهیم به همراه اندکی روغن و در ادامه گوجه گیلاسی هم با آن اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا خوب سرخ شوند و با هم مخلوط شوند.

مرحله چهارم

 درون قابلمه آب جوش کمی نمک و فلفل سیاه و سرکه سفید می‌ریزیم و تخم مرغ بدون پوست را در آن قرار می‌دهیم. بعد از پخت آن را از آب خارج می‌کنیم. و در کنار سایر موادی که در مرحله قبل آماده شد قرار می‌دهیم تا تخم مرغ آب پز بدون پوست ما آماده شده باشد.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی تخم مرغ آب پز بدون پوست شکاری رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx