طرز تهیه مرغ در سس باربیکیو

طرز تهیه مرغ در سس باربیکیو

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

مرغ در سس باربیکیو

👨‍👨‍👦 مناسب برای: 4 نفر
⏱️ زمان پخت: 60 دقیقه
🔬 مقدار کالری: 300

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای بین المللی مرغ در سس باربیکیو است که در کمترین زمان و به ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانید آن را در منزل بپزید. سس باربیکیو یکی از چاشنی‌های لذیذ است که زمان دقیق کشف این سس را کسی نمی‌داند، اما روایت‌هایی هست که کریستف کلمب موقع بازگشت از آمریکا، مقداری سس باربیکیو با خودش به اروپا می‌آورد. جوجه در سس باربیکیو خوشمزه که هر کسی آن را دوست دارد، در یک چشم بر هم زدن آماده می‎‌‌شود. شما به دلخواه می‌توانید از هر قسمت از مرغ استفاده کنید، بعضی‌ها تمایل دارند از بال و کتف استفاده کننده و یا می‌توانید همانند رسپی از بال و ران مرغ استفاده کنید تا خیلی ساده و سریع یک غذای خوشمزه و  مجلسی داشته باشید. این یک گزینه خیلی مناسب برای کسی است که باید یک شام خیلی سریع درست کند.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه مرغ تاهینی

مواد اولیه جهت تهیه مرغ در سس باربیکیو عبارتند از: مرغ، فلفل دلمه ای قرمز، سس سویا، شکر، سس کچاپ، نمک و فلفل سیاه. مدت زمان تقریبی تهیه این مرغ خوشمزه و البته تند حدود یک ساعت است و جزو غذاهای سریع محسوب می‌شود.

در ادامه این رسپی بین المللی و هیجان انگیز از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه جوجه در سس باربیکیو را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم مرغ در سس باربیکیو

آموزش ویدیویی طرز تهیه مرغ در سس باربیکیو

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه مرغ در سس باربیکیو (Chicken in Barbecue Sauce) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت مرغ در سس باربیکیو

مرحله اول

ابتدا با کارد شایر هایی روی بال و ران مرغ قرار می‌دهیم.

مرحله دوم

یک سوم فلفل دلمه ای قرمز را تا جای امکان خورد می‌کنیم. سپس آن را درون تابه همراه با روغن قرار می‌دهیم و هم می‌زنیم.

مرحله سوم

سپس به آن سس سویا و سس کچاپ و شکر اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم.

مرحله چهارم

در ادامه یک لیوان آب به آن اضافه می‌کنیم و تکه های مرغ را درون آن قرار می‌دهیم و نمک و فلفل سیاه می‌زنیم. درب تابه را به مدت 40 دقیقه می‌بندیم تا مرغ کاملا بپزد.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی مرغ در سس باربیکیو رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx