طرز تهیه جوجه کباب پرتقالی

طرز تهیه جوجه کباب پرتقالی

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

جوجه کباب پرتقالی

👨‍👨‍👦 مناسب برای: 4 نفر
⏱️ زمان پخت: 1.5 ساعت
🔬 مقدار کالری: 300

جوجه کباب پرتقالی را در خانه و با استفاده از تابه هم می‌توانید بپزید! در اینجا یکی از ساده‌ترین غذاهای خوشمزه و بین المللی به نام جوجه کباب پرتقالی را به شما آموزش می‌دهیم. جوجه کباب با سس پرتقالی را می‌توانید برای نهار یا شام تهیه کنید. شما به سلیقه خود می‌توانید از مرغ تکه شده با استخوان و یا سینه بدون استخوان برای تهیه جوجه استفاده کنید.

| حتما بخوانید:  طرز تهیه جوجه کباب خانگی

مواد اولیه برای تهیه جوجه کباب پرتقالی شامل: سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان، پرتقال، پیاز ، شکر، جعفری تازه، هویج و سیب زمینی است. همچنین مدت زمان تقریبی تهیه این غذا دو ساعت است.

در ادامه این رسپی پرطرفدار از بخش آموزش آشپزی مجله پاورقی، طرز تهیه جوجه کباب پرتقالی در تابه را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم جوجه کباب پرتقالی

آموزش ویدیویی طرز تهیه جوجه کباب پرتقالی

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه جوجه کباب پرتقالی (Orange Chicken Kebab) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت جوجه کباب پرتقالی

مرحله اول

در شروع سینه مرغ بدون پوست و بدون استخوان را تکه تکه می‌کنیم و درون ظرفی قرار می‌دهیم. پیاز را خورد می‌کنیم و به آن اضافه می‌کنیم.

مرحله دوم

پرتقال را پوست می‌کنیم و تیکه‌های داخلی آن را جدا می‌کنیم، مطابق با ویدئو و درون ظرف می‌ریزیم. در ادامه جعفری تازه را خورد می‌کنیم و به آن اضافه می‌کنیم.

مرحله سوم

یک عدد پرتقال را نصف می‌کنیم و آن را کامل روی موادمون میچلانیم تا آب آن کاملا خارج شود و نمک، فلفل سیاه و زردچوبه می‌ریزیم و همه‌ی مواد را کاملا هم می‌زنیم و درون یخچال به مدت یک ساعت قرار می‌دهیم تا خوب استراحت کند!


مرحله چهارم

با استفاده از سیخ چوبی، تکه‌های جوجه را به سیخ می‌کشنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب زمینی و هویج را به صورت اسلایس دایره‌ای تبدیل می‌کنیم و ابتدا سیب زمینی را کف تابه قرار میدیم و هر دو طرف آن را سرخ می‌کنیم و آن را خارج می‌کنیم. در ادامه همین کار را با هویج هم انجام می‌دهیم.

مرحله ششم

بعد از سیخ کردن کامل جوجه‌ها موادد باقیمانده را درون تابه می‌ریزیم و جوجه‌های سیخ شده را روی آن قرار می‌دهیم و درب تابه را می‌گذاریم تا خوب مغرپخت شود و جوجه کباب پرتقالی ما آماده شود.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی جوجه کباب پرتقالی خانگی در تابه رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx