طرز تهیه سالاد سیب زمینی با ژامبون

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با ژامبون

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از ساده‌ترین پیش غذاهای خوشمزه و بین المللی سالاد سیب زمینی و ژامبون است که مورد علاقه افراد زیادی هست. همچنین از این سالاد می‌تواند به عنوان وعده سبک غذایی نام برد. سالاد سیب زمینی با ژآمبون را می‌توان به عنوان پیش غذا در مهمانی‌ها و یا عصرانه در تولدها سرو نمود یا به صورت شام سبک در خانه تهیه کرد. این سالاد در کمترین زمان ممکن و به ساده‌ترین شکل قابل آماده سازی است. در اینجا می‌توانید این سالاد خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید و برای پذیرایی از مهمان‌های خود آن را سرو کنید.

مواد اولیه جهت تهیه سالاد سیب زمینی با ژامبون شامل: ژامبون، سیب زمینی، لوبیا پخته شده، ذرت شیرین، جعفری تازه، شوید تازه، خیار شور و سس مایونز است. همچنین مدت زمان تقریبی تهیه این پیش غذا 15 دقیقه می‌باشد و جزو غذاهای سریع است.

در ادامه این رسپی خوشمزه و جذاب از بخش آموزش آشپزی مجله اینترنتی پاورقی، طرز تهیه سالاد ژآمبون سیب زمینی را آموزش می‌دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم سالاد سیب زمینی ژامبون

آموزش ویدیویی طرز تهیه سالاد ژامبون سیب زمینی (سالاد بلغاری)

ویدیوهای آموزشی طرز تهیه سالاد بلغاری سیب زمینی با ژامبون (Potato Salad with Ham) با همکاری کانال یوتیوب  Cook Tomorrow تهیه و منتشر شده است!

دستور پخت سالاد سیب زمینی و ژامبون

مرحله اول

ابتدا سیب زمینی را آب‌پز می‌کنیم.

مرحله دوم

در ادامه مواد اولیه را خورد می‌کنیم. خیارشور، ژامبون، جعفری و شوید را ریز ریز می‌کنیم.

مرحله سوم

سیب زمینی آب‌پز را پوست می‌کنیم و درون ظرفی قرار می‌دهیم و سایر مواد را به آن اضافه می‌کنیم. نمک و پودر آویشن و ژامبون و خیارشون و لوبیا پخته شده و ذرت شیرین و جعفری و شوید خورد شده و در انتها سس مایونز به آن اضافه می‌کنیم و به خوبی هم می‌زنیم تا کامل مواد باهم مخلوط شود.

شما هم اگر تجربه‌ی تهیه‌ی سالاد بلغاری یا سالاد سیب زمینی و ژامبون رو دارین می‌تونین همراه با عکس غذای آماده شده در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بذارین!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx