راهنمای خرید تن پوش کودک؛ 12 مدل جذاب + نکات حساس

راهنمای خرید تن پوش کودک؛ 12 مدل جذاب + نکات حساس

199
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

حمام‌های روزانه یا دوره‌ای نوزاد یا کودک، برای سلامتی او نقش اساسی دارد و یکی از مهم‌ترین وسایل و لباس‌های کودک برای حمام کردن، تن پوش و حوله است. انتخاب حوله تن پوش کودک مناسب، فقط به معنای پیدا کردن سایز و رنگ دلخواه نیست؛ بلکه عوامل متعددی مانند جنس پارچه، ایمنی، راحتی و دوام حوله را هم باید در نظر گرفت.

در راهنمای خرید تن پوش کودک بایستی به ویژگی‌هایی مانند نرمی و لطافت، ضدحساسیت، سایز و حتی فصل توجه کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با‌توجه‌به نکات کلیدی، انتخاب بهتر و مناسب‌تری برای حوله تن پوش بچه گانه و کودکانه داشته باشید. پس از آن، ۱۲ مدل جذاب تن پوش کودک را معرفی کرده تا حمام رفتن برای کودکان جذاب‌تر از قبل شود. درنهایت، نکات حساس برای خرید و نگهداری از این حوله‌ها را می‌خوانید.

راهنمای جامع برای خرید تن پوش کودک

در راهنمای خرید تن پوش کودک و نوجوان، لطافت الیاف، کیفیت چاپ و رنگ، طرح‌های جذاب و سهولت استفاده را در نظر بگیرید؛ زیرا این موضوعات،‌ از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول به شمار می‌روند.

حوله‌های تن پوش برند خارجی ترک و ایرانی، از نظر کیفیت نزدیک به یکدیگر هستند. در ادامه، نکات خرید تن پوش کودکان معرفی می‌شوند تا به‌راحتی بتوانید حوله شنلی کودک یا حوله تن پوش کودک پسرانه و دخترانه را برای فرزند خود تهیه کنید.

توجه به جدول سایزبندی براساس سنین مختلف

برای سایزبندی حوله تن پوش دخترانه یا پسرانه با سنین مختلف، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. این جدول شامل ابعاد مختلف حوله متناسب با هر سن است که تا والدین، حوله‌ مناسبی برای فرزند خود انتخاب نمایند.

جدول سایزبندی حوله تن پوش کودکان
سن کودک سایز حوله قد حوله (سانتی‌متر) عرض شانه (سانتی‌متر) دور کمر (سانتی‌متر) قد آستین (سانتی‌متر) وزن تقریبی حوله (گرم)
نوپا 60 60 30 80 35 770
5 تا 7 سال 70 70 31 80 40 متغیر
7 تا 9 سال 80 80 40 82 44 1014
9 تا 11 سال 90 90 43 112 47 متغیر
11 تا 13 سال 100 100 46 122 50 1100

توجه داشته باشید که این اعداد تقریبی بوده و سایز‌بندی حوله تن پوش براساس برند و مدل، کمی متفاوت هستند. همچنین قبل از خرید حوله، اندازه‌های بدن کودک را دقیق بگیرید تا حوله‌ای متناسب با سایز کودک بخرید.

راهنمای جامع برای خرید تن پوش کودک

توجه به جنسیت و ویژگی‌های فردی براساس طرح و رنگ بندی

حوله تن پوش کودکانه، با انواع طرح و رنگ‌های مختلف قابل‌خریداری است تا سلیقه و نظر کودک را به نظافت و حمام جلب کند. طرح‌های مختلف دخترانه و پسرانه مد روز مانند طرح تدی، ملوانی یا طرح‌های کارتونی مانند باب اسفنجی را می‌توانید براساس سلیقه کودک تهیه کنید. انتخاب رنگ جذاب به غیر از رنگ سفید هم برای سنین بالاتر از ۳ سال پیشنهاد می‌شود تا کودک به حمام روزانه ترغیب شود.

مدل و نوع دوخت تن پوش کودکانه، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید در راهنمای خرید تن پوش کودک به آن تاکید داشته باشید. مدل‌های حوله پانچو یک تکه و عموما با کلاه سرهمی به بازار عرضه می‌شوند. بعضی از این مدل‌ها، بدون آستین هستند. بعضی دیگر از حوله‌های تن پوش نوزاد، ۶ تکه هستند و شامل کلاه، حوله دستی کوچک، پیشبند، حوله تن پوش و لیف می‌شوند. برای سنین بالاتر می‌توانید به سراغ مدل‌های سه تکه شامل کلاه حمامی دخترانه، حوله تن پوش و دمپایی حمام بروید.

بررسی جنس‌های تن پوش با جدول مقایسه

در راهنمای خرید تن پوش کودک پیشنهاد می‌شود از حوله‌هایی با مواد شیمیایی کمتر و رنگ‌های غیر‌سمی برای جلوگیری از حساسیت‌های پوستی استفاده کنید. هنگام خرید حوله تن پوش کودک به جنس آن را مد نظر قرار دهید. حوله‌هایی از ماده طبیعی مانند پنبه به دلیل قابلیت تنفس و جذب رطوبت بالا، برای پوست حساس کودکان ایده‌آل هستند. اکثر حوله‌ها از موادی مانند پنبه، نخ یا ترکیبی از پلی‌استر و پنبه تشکیل شده‌اند تا ویژگی‌هایی مانند جذب رطوبت بالا و ضدحساسیت داشته باشند.

انتخاب تن پوش ایده‌آل حمام کودک برای فصل‌های گرم و سرد

حوله‌ها بسته به ضخامت و مدل دوخت، برای فصول سرد و گرم متفاوت هستند. در راهنمای خرید تن پوش کودک برای فصول گرم سال، انواع حوله استخری بچه گانه و مدل پانچویی پیشنهاد می‌شود. در واقع تن پوشی که کودک در فصل گرم، برای خشک شدن بعد از حمام استفاده می‌کند، بسیار نازک‌تر، کوتاه‌تر و گاهی بدون آستین است. برای فصل سرد سال، به سراغ حوله‌های پنبه‌ای بروید که بلند، با کلاه و آستین سرهمی باشد.

معرفی ۱۲ مدل جذاب حوله تن پوش برای کوچولوهای شیک‌پوش

معرفی ۱۲ مدل جذاب حوله تن پوش برای کوچولوهای شیک‌پوش

یکی از بهترین برندهای ایرانی، حوله تن پوش کودک پودایران است که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. روی بسیاری از این تن‌پوش‌ها،‌ اشکالی از حیوانات، تصاویر کارتونی یا اشکال جذاب چاپ شده‌اند. انواع حوله تن پوش بچه گانه و دو مدل تن پوش نوزاد را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

معرفی ۱۲ مدل جذاب تن پوش کودک
نام مدل تن پوش تعداد تکه‌ها جنس و سایز حوله مناسب برای جنس
۱. ست حوله نوزادی طرح ببعی صورتی ۶ تکه شامل

1 عدد حوله دورپیچ کلاهدار، 1 عدد لیف، 2 عدد حوله دستی کوچک و

2 عدد پیشبند

۱۰۰ درصد پنبه با سایز حوله 71×72 سانتی‌متر نوزاد دختر
۲. ست حوله نوزادی طرح پنگول ۶ تکه شامل

1 عدد حوله دورپیچ کلاهدار، 1 عدد لیف، 2 عدد حوله دستی کوچک و

2 عدد پیشبند

۱۰۰ درصد پنبه با سایز حوله 71×72 سانتی‌متر نوزاد پسر و دختر
۳. حوله تن پوش بچگانه طرح نمو پودایران حوله کلاهدار و کمربند با جیب پنبه‌ای با سایز ۷۰ پسرانه و دخترانه
۴. حوله تن پوش بچگانه طرح کفشدوزک پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایزهای ۶۰ تا ۱۰۰ پسرانه و دخترانه
۵. حوله تن پوش بچگانه طرح موش خاکی پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایزهای ۶۰ تا ۱۰۰ پسرانه و دخترانه
۶. حوله تن پوش بچگانه طرح دایناسور سبز پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایزهای ۶۰ تا ۸۰ پسرانه و دخترانه
۷. حوله تن پوش بچگانه طرح زنبور پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایزهای ۶۰ تا ۱۰۰ پسرانه و دخترانه
۸. حوله تن پوش بچگانه طرح گاوی پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایزهای ۶۰ تا ۱۰۰ پسرانه و دخترانه
۹. حوله تن پوش بچگانه طرح السا پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایز ۷۰ دخترانه
۱۰. حوله تن پوش بچگانه طرح دختر شجاع پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایز ۹۰ الی ۱۰۰ دخترانه
۱۲. حوله تن پوش بچگانه طرح بن تن هیرو زرد پودایران ۱ تکه پالتویی بزرگ با کمربند، کلاه سرهمی و جیب پنبه‌ای با سایز ۸۰ تا ۱۰۰ پسرانه

انواع تن پوش عروسکی پودایران با اشکالی مانند خرگوش، زنبور، دایناسور و رنگ‌های شاد بچه‌گانه،‌ باعث محبوبیت این حوله‌ها بین کودکان شده است.

نکات طلایی برای انتخاب از حوله کودک

نکات طلایی برای انتخاب از حوله کودک

در راهنمای خرید تن پوش کودک به الگوی دوخت و راحتی در پوشیدن حوله توجه داشته باشید. برای نوزادان از حوله‌های جلو باز و دورپیچ استفاده کنید. نکات زیر را هنگام خرید حوله تن پوش کودک و نوجوان در نظر داشته باشید.

  • جنس نخ حوله از مرغوب ترین الیاف 100% پنبه
  • وزن متوسط حوله پانچو
  • رنگ‌های ماندگار در چاپ و عدم تغییر رنگ
  • دکمه جفتی برای تنظیم اندازه
  • امکان شست‌و‌شوی حوله به صورت دستی و ماشینی

برای کودکان ۳ سال به بالا می‌توانید مدل تن پوش پانچو جلو بسته را برگزینید تا سریع‌تر برای بیرون آمدن از حمام آماده شوند. حوله تن‌پوش با استفاده از الگوی دوخت جدید و باکیفیت، ظاهری جذاب و زیبا داشته و اکثرا جیب بزرگی در جلو دارند. کیفیت چاپ آن نیز بالا بوده و با ضمانتی یک ساله ارائه می‌شود.

سهولت در خرید تن پوش و حمام کودک با فروشگاه صفاهوم

انتخاب تن پوش مناسب حمام برای کودکان، فراتر از زیبایی ظاهری، به مسائلی چون سلامت، راحتی و ایمنی آن‌ها بستگی دارد. با توجه به نکات ارائه شده، والدین می‌توانند تن پوش‌هایی را انتخاب کنند که مناسب فصل، از جنس‌های باکیفیت و مناسب پوست کودک با طرح‌های جذاب باشند. راحتی در پوشیدن و درآوردن لباس با اندازه‌گیری دقیق سایز حوله برای کودک نیز، باید در نظر گرفته شود. در نهایت، انتخاب هوشمندانه تن پوش کودک به ایجاد محیطی امن و راحت برای رشد و شادابی آن‌ها کمک خواهد کرد.

در راهنمای خرید تن پوش کودک فروشگاه صفاهوم را با تنوع بالا در حوله‌های کودکانه پیشنهاد می‌دهیم. سایت کالای خواب، حمام و جهیزیه صفاهوم، انواع منسوجات و حوله‌های حمام را برای همه سنین با تنوع بالا، در یک آدرس اینترنتی «safahome.com» فراهم کرده است. با فروشگاه صفاهوم می‌توانید انواع تن پوش کودکانه را مشاهده کرده و به‌راحتی خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک را انجام دهید.

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx