انتخاب مانتو و استایل مناسب هر شخص

انتخاب مانتو و استایل مناسب هر شخص با چهرک نریمانی

220
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

این روزها افراد، قدرت مد را دسته کم می‌گیرند. اما در واقع سبک و ایجاد ظاهری منحصر به فرد یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط با دیگران است. لباس‌ها و استایل شما اولین کلامی هستند که برای برقراری ارتباط به آن نیاز دارید. اینجا جایی است که باید سبک متناسب با شخصیتتان را بشناسید.

معمولا افراد از پیدا کردن استایل شخصی خود می‌ترسند و گمان می‌کنند که کار بسیار سختی است. اما با توجه به توصیه و راهنمایی‌ها، شما می‌توانید استایل متناسب با شخصیتتان را پیدا کنید. برای داشتن یک استایل و ظاهر جذاب حتما نباید از ترند و مد روز پیروی کنید، بلکه باید استایل شخصی خود را پیدا کنید و به آن پایبند باشید.

حال سوالی که پیش می‌آید، این است که چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟ در این مقاله از سایت چهرک نریمانی قصد داریم تا نکات و توصیه‌های لازم را برای پیدا کردن استایل مناسبتان بررسی کنیم. همچنین در مزون مانتو چهرک نریمانی می‌توانید انواع آیتم‌های مختلف برای استایل را می‌توانید انتخاب کنید. در این سایت مدل های کت و اورال، مانتو و پیراهن، فروش و مدل مانتو جدید و انواع شال و روسری‌های ست و خاص قابل سفارش هستند.

استایل شخصی چگونه است و شناخت آن چه ضرورتی دارد؟

استایل شخصی شما انعکاسی از علاقه، سبک زندگی و خلاقیت شما در لباس‌هایی است که می‌پوشید. با استایلی که برای خود انتخاب می‌کنید، کمدی از لباس‌هایی را دارید که به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ توضیحی خودتان را نشان دهید.

استایل شخصی نقش بسیار مهمی در برداشت و قضاوت‌های مردم نسبت به شما دارد و همچنین می‌توان آن را به عنوان ابزاری برای پیشرفت در جهان در نظر گرفت. با توجه به استایل شخصی، هر فردی می‌تواند افکار مشابه خود را پیدا کند. سبک شخصی افراد، ترکیب منحصر به فردی از دسته بندی‌های مختلف مد همچون کلاسیک، بوهو و مد روز بوده است.

یک استایل شخصی نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید و به چه چیزهایی علاقه دارید. همچنین می‌توانید با شناختن سبک خود، نوع جدیدی از سبک مد را بسازید. همه موارد بالا از جمله مواردی هستند که جزء مزیت‌های شناخت استایل شخصی به شمار می‌روند.

به لباس مانتو مزونی  و استایل شخصی خود توجه کنید

نکات مهم در انتخاب مانتو مناسب هر شخص با توجه به استایل:

مانتو جدید پاییز و زمستان اگر بخواهید به دنبال ست کردن استایل خود متناسب با شخصیتتان باشید، احتمالا نکات زیادی را می‌شنوید. اما آیا تا کنون فکر کردید که کدام یک از این توصیه‌ها پاسخگو و راهنمای خوبی برای استایل شما هستند؟

شکل بدن خود را پیدا کنید

اولین و مهم‌ترین نکته برای پیدا کردن استایل مناسب برای شخصیت خود، پیدا کردن شکل بدن است. شما تا زمانی که با شکل بدن خود آشنا نشوید، نمی‌توانید استایل مناسب خود را پیدا کنید. با شناخت بدن خود می‌توانید بفهمید که چه لباسی مناسب شما است. شاید لباسی را بر تن یک فرد ببینید و تحسین کنید، اما آن لباس بر تن شما خوب نباشد. زیرا هر فردی اندام متفاوتی دارد و با توجه به اندام خود باید استایل خود را انتخاب کند. پس بهتر است قبل از اینکه استایل خود را بشناسید یا لباسی را انتخاب کنید، خوب بدن خود را بشناسید و ارزیابی کنید. سپس لباس و استایل مناسب خود را با توجه به اندامتان برگزینید.

| حتما بخوانید:  26 مدل رگال لباس کاربردی و جدید + مشخصات، قیمت و خرید آنلاین

 برای اکسسوری و اقلام گرانبها هزینه کنید

یکی از موارد مهم که در استایل شما اهمیت بسیار زیادی دارد، اکسسوری است. ممکن است اکسسوری‌هایی همچون یک کیف، ساعت مچی اورجینال، عینک آفتابی، کفش و … کمی گران به نظر برسد. اما نکته مهم اینجاست که می‌توانید حتی چندین سال از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید این گونه اکسسوری‌ها را با هر نوع لباسی ست کنید. اکسسوری و زیورآلاتی که مد روز هستند، نشانه مهمی از استایل شما به عنوان یک دستاورد مهم به حساب می‌آیند.

رنگ پوست خود را بشناسید

قطعا شناخت رنگ پوست و تطابق آن با استایل و لباس‌هایی که می‌پوشید گام دیگری در پیدا کردن استایل شما است.  ممکن است که شما عاشق رنگ‌های تیره باشید، اما با رنگ پوست شما تطابق نداشته باشد. یا برعکس ممکن است به رنگ‌های شاد و روشن علاقه داشته باشید اما این رنگ‌ها برای پوست شما مناسب نباشد. باید توجه کنید که بهترین رنگ برای هر نوع فرم بدن و رنگ پوستی، رنگ مشکی است.

به لباس مانتو مزونی و استایل شخصی خود توجه کنید!

مسلما استایل شخصی هر کس مانند امضای او خاص است. به طور مثال عینک آفتابی مشکی، موی باز یا بسته و رژ لب قرمز و … همه این‌ها می‌تواند به عنوان امضای خاص شما باشد. چیزی که با دیدن آن مردم حتی از فاصله دور شما را هم تشخیص دهند و همین موجب خاص شدن شما می‌شود. به طور مثال استفاده از یک رژ قرمز شاید چیزی باشد که هر خانم دیگر از آن استفاده کرده باشد و چیز جدیدی نباشد، اما اگر شما به طور روزانه از آن استفاده کنید، این استایل بخشی از وجود شما می‌شود و سبک شخصی شما تبدیل می‌شود.

وسایل و لباس‌های خود را هوشمندانه‌تر انتخاب کنید

مهم نیست که چه بودجه‌ای را برای خرید سالانه خود صرف می‌کنید. بلکه نکته مهم اینجاست که از چه لباس و برندی استفاده می‌کنید. سعی کنید حراجی‌های برندهای باکیفیت را در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید ارزان ولی عالی داشته باشید.

دقت و وسواس کافی در خرید کردن داشته باشید. می‌توانید در اپلیکیشن‌هایی همچون پینترست انواع استایل با رنگ یا لباس مورد نظر خود را ببینید و ایده بگیرید. قبل از خرید ببینید که چه کفش‌هایی با چه لباسی تناسب دارد یا رنگ‌هایی که هارمونی خاصی دارد را بشناسید. همه این موارد به شما کمک می‌کند تا خریدهای خود را با کیفیت بالاتر و هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب استایل مانتو جدید مناسب شخصیتتان

توجه به سبک زندگی‌تان را فراموش نکنید

یکی از نکات بسیار مهم در پیدا کردن استایل شخصی‌تان، سن و موقعیت شما در جامعه است. همچنین آب‌وهوای محل زندگی، برنامه هفتگی، نوع شغل و … همگی بر روی استایل شما تاثیرگذار خواهند بود. لازم است که برای هر بخش و موقعیت‌های مختلف در زندگی استایل مخصوصی داشته باشید.

| حتما بخوانید:  34 مدل چوب لباسی کاربردی و با کیفیت + مشخصات، قیمت و خرید آنلاین

به طور مثال برای رفتن به باشگاه، رفتن به یک مهمانی رسمی، خرید کردن، رفتن به دانشگاه، سرکار رفتن، دورهمی خودمانی و … به لباس‌های مختلفی نیاز دارید. همچنین زمانی که در خانه هستید نیز لباس شما با لباس خارج از محیط خانه فرق می‌کند. علاقه شما به رنگ یا نوع خاصی از لباس باید در  استایل شما نمایان شود. اگر به رنگ طوسی علاقه‌مند هستید، این رنگ باید در استایل‌های مختلف شما دیده شود.

لباس‌های ارزان قیمت را جدی بگیرید

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود این است که هر لباسی که می‌خرید باید با شما تطابق داشته باشد. اکثر ما این تفکر را داریم که هر چه لباس ما گران‌تر باشد، استایل ما شیک‌تر می‌شود. اما گاهی شما یک لباس معمولی با قیمت ارزانی را می‌بینید که با اندام شما تناسب کامل دارد. و بر عکس گاهی پول زیادی بابت یک لباس می‌دهید اما آن لباس اصلا به شما نمی‌آید. بنابراین تناسب داشتن لباس با اندام هیچ ربطی به قیمت آن ندارد. تنها کافی است که یک بار لباس را بپوشید و ببینید که آیا با اندام و استایل شما مطابقت دارد یا خیر؟

نکات مهم در انتخاب استایل مانتو جدید مناسب شخصیتتان

لباس‌های خود را دوست داشته باشید

این اتفاق برای همه ما پیش آمده که با فردی به فروشگاه لباس رفتیم. پس از پوشیدن چند لباس از هیچ کدام خوشمان نیامده اما دوستمان از یک لباس خیلی تعریف می‌کند و معتقد است که این لباس با اندام ما تناسب دارد. و شما با آنکه اصلا از آن لباس خوشتان نیامده اما مجبورید که آن را بخرید.

اما دیگر این اشتباه را نکنید. هر لباسی که به درستی به تن شما بنشیند و با اندام شما مطابقت داشته باشد موجب زیبایی شما نمی‌شود. از این به بعد بیشتر مراقب خریدهای خود باشید و سعی کنید لباس‌هایی را بخرید که دوست داشته باشید. لباس‌های خود را طبق نظر دیگران انتخاب نکنید؛ چون دیگران هیچ اطلاعی از استایل و‌ سبک شخصی شما ندارند.

| حتما بخوانید:  38 مدل از بهترین آویز های لباس + مشخصات، قیمت و خرید آنلاین

ترندی را دنبال کنید که مطابق شما باشد

هر ساله و در هر فصل لباس‌های مختلفی ترند و مد شده و افراد زیادی پیرو پروپاقرص مد و ترند روز هستند. اینکه با لباس‌های ترند آشنایی داشته باشید، هیچ عیبی ندارد اما بهتر است، به دنبال لباس‌های ترندی باشید که مطابق سلیقه و استایل شما باشد. صرفا استفاده از هر نوع لباس ترندی درست نیست!

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx