جملات انگیزشی صبحگاهی

جملات انگیزشی صبحگاهی

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!
لیست بهترین جملات انگیزشی صبحگاهی

یکی از بهترین و موثرترین وقت‌ها در طول روز صبح از که با جملات انگیزشی صبحگاهی می‌توان نهایت استفاده رو ازش برد. در ادامه این مطلب از مجله پاورقی لیست بهترین جملات انگیزشی برای صبح رو مشاهده می‌کنید!

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اثرگذاری بیشتر جملات زیر، این موسیقی را پخش کنید و همزمان جملات را بخوانید!

اگر یک ساعت از صبح را از دست بدهید، باید تمام طول روز را به دنبال جبران آن باشید و در نهایت، بعید است موفق شوید.
***

ریچارد واتلی

یکی از بزرگترین اهداف من در زندگی این است که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، برای شروع یک روز جدید، هیجان داشته باشم.
***

کرستن دانست

من دوست دارم صبح کار کنم. من دوست دارم گاهی جایی بروم که در آن تنها هستم و قرار نیست زودتر با تلفنی تماس بگیرم که احساساتم را جریحه دار کند، زیرا وقتی احساساتم جریحه دار شود، در آب مرده ام.
***

فرانسیس فورد کاپولا

همین که صبح چشم‌هایتان را باز می‌کنید، باید خوشبینی را شروع کنید. اصلا همین باز کردن چشم‌ها خودش یک نشانه از خوشبختی و سعادت شماست.
***

کال سندبرگ

من همیشه به خلق کردن فکر می‌کنم. آینده من زمانی شروع می‌شود که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم. هر روز کاری خلاقانه برای انجام دادن در زندگی خود پیدا می‌کنم.
***

مایلز دیویس

همه انسان‌ها پستی‌ها و بلندی‌هایی دارند که باید از آن‌ها یاد بگیرند، اما هرروز صبح با یک سر خوب روی شانه‌هایم شروع می‌کنم و به خودم می‌گویم: «روز خوبی خواهد بود.»
***

لیندسی لوهان

صبح زمان مهمی از روز است، زیرا نحوه سپری کردن صبحتان اغلب می‌تواند به شکا بگوید که قرار است چه روزی داشته باشید.
***

دنیل هندلر

برخی از مردم رویای موفقیت را می‌بینند، در حالی که افراد دیگر هرروز صبح از خواب بیدار می‌شوند و آن را محقق می‌کنند.
***

وین هویزنگا

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، در آینه به خود لبخند بزنید. این کار را هر روز تکرار کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را در زندگی خود مشاهده کنید.
***

یوکو اونو

در طول ۳۳ سال گذشته، هر روز صبح در آینه نگاه می‌کردم و از خود می‌پرسیدم: اگر امروز آخرین روز زندگی من بود، آیا می‌خواستم کاری را که امروز انجام می‌دهم انجام دهم؟ و هر زمان که پاسخ این سوال منفی بود، می‌دانستم چیزهایی برای تغییر دادن دارم.
***

استیو جابز

صبح می‌آید، خواه زنگ ساعت را تنظیم کنید یا نه!
***

اورسولا لو گویین

وقتی به نظر می‌رسد همه چیز بر علیه شما پیش می‌رود، به یاد داشته که هواپیما بر خلاف باد بلند می‌شود، نه همراه با آن. پس همیشه آماده یک صبح جدید و یک شورع تازه باشید.
***

هنری فورد

من آزادی را دوست دارم. صبح که از خواب بیدار می‌شوم با خودم می‌گویم بستنی بخورم یا دونات؟ واقعا چه کسی می‌داند؟ هیچ‌کس!
***

اسکار نونز

صبح که از خواب بیدار می‌شوید، به این فکر کنید که زنده بودن، نفس کشیدن، فکر کردن، لذت بردن و عشق ورزیدن چه امتیاز ارزشمندی است.
***

مارکوس اورلیوس

صبح را با دیر بیدار شدن از خواب، کوتاه نکنید. صبح اصل زندگی و بهترین زمان روز است. پس آن را تا حدی مقدس بدانید و بهترین استفاده را از صبح داشته باشید.
***

آرتور شوپنهاور

از دیروز شکایت نکن
بلکه با ساختن صبح امروزت
فردایت را آباد کن
***

هر روز صبح، پدرم از من می‌خواست که در آینه نگاه کنم و تکرار کنم: «امروز یک روز عالی خواهد بود. من می‌توانم و می‌خواهم و موفق خواهم شد.»
***

جینا رودریگز

سعی کنید دنیا را تغییر دهید و روی چیزهای مهمی کار کنید. این باعث می‌شود، هر روز با هیجان و انگیزه فوق‌العاده‌ای از خواب بیدار شوید.
***

لری پیج

هر روز صبح ا خواب بیدار می‌شوم و با خود می‌گویم «زنده‌ام، این یک معجزه است.» سپس به زندگی ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم از آن لذت ببرم.
***

جیم کری

هر روز صبح ساعت 9 از خواب بیدار می‌شوم و روزنامه صبح را می‌گیرم. سپس به صفحه ترحیم نگاه می‌کنم. اگر اسمم روی آن نباشد بلند می‌شوم و به زندگی ادامه ‌می‌دهم.
***

بنجامین فرانکلین

روی قلبت بنویس که هر روز، بهترین روز سال است.
***

رالف والدو امرسون

من هرروز صبح بیدار می‌شوم و سعی می‌کنم روز بسیار خوبی داشته باشم. شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی قرار است زندگی تمام شود، بنابراین من از داشتن یک روز بد امتناع می‌کنم.
***

پل هندرسون

صبح خود را با یک پیاده روی کوتاه شروع کنید، این برکت بزرگت است که تمام روز شما را سرشار از انرژی و انگیزه می‌کند.
***

هنری دیوید ثورو

هر روز صبح به خودم یادآوری می‌کنم: هیچ چیزی که امروز بگویم، چیزی به من نمی‌آموزد. بنابراین اگر قرار است یاد بگیرم، باید آن را با گوش دادن انجام دهم.
***

لری کینگ

با خنده از خواب بیدار می‌شوم. بله من هر روز با خنده از خواب بیدار می‌شوم و وقتی که سرم را از روی بالش بلند می‌کنم، این خنده اولین چیزی است که از من خواهید دید.
***

بروس ویلیس

اگر صبح از خواب بیدار می‌شوید و فکر می‌کنید که آینده بهتر خواهد بود، روز روشنی است. در غیر این صورت، روز خوبی را سپری نخواهید کرد.
***

ایلان ماسک

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx