بهترین مارک ماشین لباسشویی

بهترین مارک ماشین لباسشویی

1K
بدون دیدگاه

به زودی …

این صفحه را به اشتراک بذارید!

یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین انواع لوازم خانی را می‌توان ماشین لباسشویی دانست. محصولی کاربردی برای استفاده که می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب و مهم در نظر گرفته شود. این روزها کمتر خانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که در آن، استفاده از ماشین لباسشویی مهم نباشد و یک ماشین لباسشویی برای شست‌وشوی انواع لباس در آن رویت نشود.

فهرست محتوا نمایش

حال اگر به عنوان یکی از خریداران ماشین لباسشویی، به دنبال یک خرید مناسب و خوب هستید، داشتن اطلاعاتی درباره بهترین مارک ماشین لباسشویی اهمیت بسیاری دارد. با انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی می‌توانید کیفیت و دوام ماشین لباسشویی و چگونگی کیفیت کاری آن را تعیین کنید. به این ترتیب انتخابی مناسب و کارآمد خواهید داشت. انتخابی که بتواند به خوبی نیازهای شما برای استفاده از ماشین لباسشویی را تامین کرده و یک انتخاب مناسب را برای خرید شما رقم بزند.

اصلی‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی خوب چیست؟

در اولین قدم برای انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی، لازم است تا از اصلی‌ترین ویژگی‌ها مهم برای ماشین لباسشویی آگاه باشید. با در نظر گرفتن این ویژگی در زمان خرید یک ماشین لباسشویی، می‌توانید به بهترین گزینه ممکن برای استفاده خود دست پیدا کنید. در این بخش با بحث و بررسی بر روی 7 ویژگی مهم ماشین لباسشویی، سعی کردیم تا انتخاب و خرید شما برای بهترین مارک ماشین لباسشویی را ساده سازیم و به شما در داشتن خریدی بهتر، کمک کنیم. خریدی که بتواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کرده و در نهایت نیز به عنوان یک انتخاب مناسب در استفاده از ماشین لباسشویی مورد نظر شما شناخته شود.

| حتما بخوانید:  بهترین مارک اسپرسوساز

میزان ظرفیت و گنجایش ماشین لباسشویی

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در زمان خرید و استفاده از ماشین لباسشویی، توجه به میزان ظرفیت و گنجایش ماشین لباسشویی است. شما براساس توانایی ماشین لباسشویی خود، می‌توانید میزان مشخصی لباس و ملافه و پارچه را درون ماشین قرار دهید. این میزان کاملا بستگی به نیاز شما دارد. اگر استفاده بسیاری از ماشین لباسشویی دارید، جمعیت خانواده شما زیاد است و لباس کثیف بسیاری را در طول روز و در طی هفته دارید، بهتر است تا از انواع بزرگتر ماشین لباسشویی استفاده کنید. این در حالی است که برای خانواده‌های دو نفره و کم جمعیت، ماشین‌های لباسشویی کوچک انتخاب‌های بهتری در بلند مدت هستند.

انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

در نظر گرفتن رتبه انرژی ماشین لباسشویی

این روزها در دنیای انرژی، کاهش مصرف میزان انرژی در زمان استفاده از هریک از لوازم خانگی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. از همین رو لوازم خانگی برقی معمولا با یک برچسب انرژی شناخته می‌شوند. برچسب انرژی که بتواند میزان انرژی مصرفی ماشین لباسشویی را نشان دهد. بدیهی است که هرچه میزان مصرف انرژی برای ماشین لباسشویی مورد نظر شما کمتر باشد، ماشین لباسشویی از برچسب انرژی رده بالاتری برخوردار شده است. از همین رو با خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی دارای برچسب انرژی A++ می‌توانید از هزینه‌های جانبی برای ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. هزینه آب و برق مصرفی مهم‌ترین این موارد هستند که در بلند مدت می‌توانند هزینه زیادی تلقی شوند.

توجه به سرعت چرخش موتور به دور خود

سرعت چرخش موتور یک ماشین لباسشویی، عاملی است که می‌تواند بر روی میزان خشک شدن لباس‌های شما تاثیر داشته باشد. در واقع میزان چرخش موتور لباسشویی، هرچه بیشتر باشد، سرعت بیشتری در چرخش لباسشویی به وجود می‌آید. این افزایش سرعت می‌تواند موجب افزایش روند شست‌و‌شو و خشک شدن لباس گردد. به این ترتیب ماشین لباسشویی با سروصدایی بیشتر، همراه خواهد بود و میزان سرعت ماشین نیز به روند خشک شدن لباس شما کمک خواهد کرد.

البته باید توجه داشته باشید که میزان سرعت چرخش ماشین لباسشویی و خشک شدن البسه شما، می‌تواند به جنس پارچه به کار رفته در لباس‌های مختلف و میزان نرمی یا زبری این پارچه‌ها نیز ارتباط داشته باشد.

وجود یا عدم وجود صفحه نمایش در ماشین لباسشویی

زمانی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید، حتما با ماشین‌های لباسشویی دارای صفحه نمایش روبه‌رو خواهید شد. این مدل از ماشین‌های لباسشویی که در مدل‌های جدید بهترین مارک ماشنی لباسشویی بیشتر از دیگران دیده می‌شود، مزایای بسیاری را به همراه دارند.

به وسیله وجود صفحه نمایش بر روی یک ماشین لباسشویی، می‌توانید از روند کارکرد ماشین لباسشویی به صورت کامل اطلاع پیدا کنید. به این ترتیب زمان روشن و خاموش شدن ماشین لباسشویی را در کنار برنامه‌های انتخابی و چگونگی شست‌شوی ماشین لباسشویی مشاهده خواهید کرد. موضوعی که می‌تواند استفاده از ماشین لباسشویی را برای شما ساده‌تر سازد.

وجود یا عدم وجود صفحه نمایش در ماشین لباسشویی

قابلیت و برنامه‌های شست‌شوی مختلف و متنوع برای استفاده

انواع مختلف ماشین‌های لباسشویی امروزی، قابلیت‌ها و برنامه‌های بسیاری را دارند. در واقع یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند بهترین مارک ماشین لباسشویی را مشخص سازد، برنامه‌های موجود بر روی هر برنامه ماشین لباسشویی است. قابلیت‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله انتخاب آب سرد و گرم، داشتن قفل کودک، استفاده از زمان‌های مختلف براساس نیاز شست‌وشو، تعیین میزان کثیفی البسه داخل ماشین و مواردی از این قبیل می‌تواند به داشتن یک شست‌شوی بهتر برای البسه شما در داخل ماشین لباسشویی کمک کند. موضوعی که می‌تواند در زمان خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی تاثیر مستقیم و به سزایی را داشته باشد.

گارانتی و ضمانت پس از فروش برای ماشین لباسشویی

زمانی که به دنبال خرید و استفاده از یک محصول لوازم خانگی هستید، لازم است تا به پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن نیز توجه داشته باشید. محصولات لوازم خانگی، خصوصا محصولی مانند ماشین لباسشویی هزینه سنگین و بالایی را دارد. برای آن که بتوان از این محصول استفاده کرد، لازم است تا یک گزینه دارای ضمانت پس از فروش را انتخاب کرد.

| حتما بخوانید:  بهترین مارک چای ساز

داشتن ضمانت پس از فروش و استفاده از گارانتی پس از استفاده ماشین لباسشویی، اهمیت بسیاری را دارد. از همین رو باید به میزان ضمانت و مدت زمان گارانتی ماشین لباسشویی خود دقت داشته باشید. این موضوع می‌تواند برای شما انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی را برای خرید به همراه داشته باشد.

قیمت و هزینه نهایی برای خرید ماشین لباسشویی مورد نظر

به عنوان آخرین نکته درباره ویژگی‌های بهترین مارک ماشین لباسشویی برای خرید، لازم است تا به هزینه تمام شده برای خرید ماشین لباسشویی نیز توجه لازم را داشته باشید. ماشین لباسشویی مورد نظر شما، با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارد، هزینه مشخصی در زمان خرید خواهد داشت. براساس نیاز و شرایط شما، هزینه در نظر گرفته شده برای خرید ماشین لباسشویی ممکن است متفاوت از دیگران باشد. به همین دلیل بهترین مارک ماشین لباسشویی براساس هزینه در نظر گرفته شده شما می‌تواند از دیگران متفاوت باشد. موضوعی که خرید ماشین لباسشویی را برای شما دچار تغییراتی خواهد کرد.

بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی

در بین برندهای ایرانی، این روزها برندهای بسیاری وجود دارند که به تولید ماشین لباسشویی می‌پردازند. بردنهای مختلف ایرانی هرکدام با داشتن مزایا و معایبی مشخص، گزینه‌های مناسبی را برای استفاده از ماشین لباسشویی برای مخاطبان خود فراهم می‌کنند. در این بین، برخی از گزینه‌ها به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی شناخته می‌شود و ویژگی‌های کامل‌تری را در کنار یکدیگر دارد. برخی از اصلی‌ترین و بهترین برندهای ماشین لباسشویی مناسب ایرانی عبارت است از:

برند ایرانی پاکشوما

پاکشوما به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی سازنده ماشین لباسشویی شناخته می‌شود. این برند که با شعار همیشه با ما فعالیت خود را شروع کرد، پشتیبانی و ضمانت خوبی را از محصولات خود ارائه می‌کند. توسعه محصولات پاکشوما و استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز در انواع لوازم خانگی این برند مانند ماشین لباسشویی آن باعث شده است تا ماشین لباسشویی پاکشوما تفاوتی را با ماشین‎های لباسشویی خارجی و بهترین مارک ماشین لباسشویی در دنیا نداشته باشد.

با این حال، باید بدانید که قیمت ماشنی لباسشویی پاکشوما، قیمت کمی نیست و متناسب با کیفیت آن مشخص شده است. هرچند که با این موضوع، باز هم قیمت تمام شده ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به دیگر برندهای خارجی و ساخته شده در خارج از کشور کمتر بوده و می‌تواند گزینه بهتری را برای خرید ماشین لباسشویی برای شما به همراه داشته باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85402 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85402 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
  • امکانات ماشین لباسشویی: اضافه کردن لباس حین کار
19,877,000 تومان
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند ایرانی اسنوا

بدون شک و تردید، یکی از بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی موجود در بازار را می‌توان برند ایرانی اسنوا دانست. این برند تولید کننده انواع لوازم خانگی، در تولید ماشین لباسشویی ایرانی، تکنلوژی‌های جدیدی را به بازار عرضه کرد. در تولید و استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا، میزان ضمانت و پشتیبانی از فروش بسیار بالا بوده و یکی از اصلی‌ترین دلایل محبویبت این برند ایرانی شناخته می‌شود.

با این حال، این برند را نمی‌توان با کیفیت عالی دانست اما کیفیت ماشین لباسشویی تولید شده در اسنوا آنقدری هست که قابل قبول باشد و به عنوان یک گزینه مناسب مطرح شود. داشتن شست‌وشوی قوی و کیفیت بالا برای خشک کردن، از اصلی‌ترین مزایای استفاده از ماشین لباسشویی برند اسنوا است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-84526 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82307 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82307 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
  • امکانات ماشین لباسشویی: بخارشو
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84527 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84527 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
  • امکانات ماشین لباسشویی: بخارشو
18,210,000 تومان
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند ایرانی آبسال

به عنوان سومین برند محبوب ایرانی در ساخت ماشین لباسشویی مناسب، به سراغ برند آبسال آمده‌ایم. آبسال که نسبت به دو برند قبلی نامی کمتر شناخته شده است، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مخصوص به خود را دارد. محصولات این برند در ایران با رتبه انرژی بالا، مصرف بسیار کم و قابلیت‌های جانبی بسیار زیاد شناخته می‌شوند. قابلیت‌هایی که سبب شده است تا آبسال بتواند به راحتی با برندهای پاکشوما و اسنوا در بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی رقابت کند!

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210-S ظرفیت 6 کیلوگرم
ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210-S ظرفیت 6 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1000 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 6 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند کره‌ای ایرانی دوو

به عنوان یکی از بهترین مارک ماشین لباسشویی دیگر که تحت لیسانس کره اما در ایران تولید می‌شود، می‌تواند به برند دوو اشاره کرد. این برند محصولات متنوع خود را با تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه می‌کند. اصلی‌ترین محبوبیت این برند را می‌توان همین موضوع دانست. داشتن بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در کنار قیمت مناسب و رنگ‌های متنوع ظاهری سبب شده است تا دوو بتواند در ایران به یک گزینه مناسب برای استفاده و خرید تبدیل شود.

در بین انواع ماشین لباسشویی دوو، می‌توان انواع بزرگ و کوچکی را مشاهده کرد. انواع مختلف این ماشین لباسشویی می‌تواند برای افراد مختلف و نیازهای متفاوت، گزینه مناسب را فراهم آورد. گزینه‌ای که بتواند به راحتی نیاز نهایی در استفاده از بهترین مارک ماشین لباسشویی را برآورده سازد.

ماشین لباسشویی دوو مدل مدل DWE-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی دوو مدل مدل DWE-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life821TB ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life821TB ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8542V ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8542V ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی

در بین بدرنهای خارجی نیز مانند بدرنهای ایرانی، گزینه‌های بسیاری وجود دارند که به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی در داخل کشور شناخته می‌شوند. برخی از این برندها محبوبیت بیشتری را از دیگر برندهای موجود در بازار دارند و بیش از دیگران در فروشگاه‌های خرید و فروش لوازم خانگی خارجی دیده می‌شوند. در این بخش و در ادامه با بررسی بهترین و مهم‌ترین برندهای خارجی ماشین لباسشویی موجود در ایران، به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید و گزینه مناسبی برای استفاده ماشین لباسشویی خود به ارمغان آورید.

| حتما بخوانید:  بهترین مارک توستر

برند آلمانی بوش

بوش به عنوان یک برند آلمانی، برندی بسیار محبوب و دوست داشتنی در تمامی دنیا برای خرید لوازم خانگی شناخته می‌شود. نه تنها ماشین لباسشویی این برند که تمامی لوازم خانگی ساخته شده در آن، به عنوان گزینه‌هایی محبوب در ایران و تمامی دنیا شناخته می‌شوند. ماشین‌های لباسشویی این برند با داشتن تنوع بسیار بالا در کنار مزایایی دیگر، گزینه‌های خوبی برای خرید ماشین لباسشویی به وجود آورده‌اند. داشتن طرفیت‌های بالا برای ماشین لباسشویی در کنار میزان مطرف انرژی بسیار کم از اصلی‌ترین مزایای استفاده از بهترین مارک ماشین لباسشویی، یعنی برند بوش است!

ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32E91 ظرفیت 10 کیلوگرم
ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32E91 ظرفیت 10 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1600 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 10 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند کره‌ای سامسونگ

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که امروزه و ان هم در ایران، نام برند کره‌ای سامسونگ را نشنیده باشد. برند سامسونگ با ارائه محصولات مختلف و متنوع در دنیای تکنولوژی تا لوازم خانگی، سعی کرده است تا گزینه‌های بسیاری را برای استفاده شما به وجود آورد. این برند قدیمی و در عین حال باکیفیت، در ایران با گارانتی سام شناخته می‌شود.

استفاده از لباسشویی‌های مختلف سامسونگ در ایران، با اندازه‌های بسیار مختلف و متنوعی و در ابعاد 6، 7، 8، 9 و 12 کیلویی تولید می‌شود. ابعادی که سبب شده است تا هر فردی با هر میزان نیاز، بتواند یک گزینه مناسب از بهترین مارک ماشین لباسشویی سامسونگ را برای خود داشته باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1252 ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1252 ظرفیت 7 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
26,570,100 تومان
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1479 ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1479 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند کره‌ای ال جی

از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت را در بین برندهای کره‌ای، می‌توان برند ال جی دانست. برند ال جی به عنوان یک برند محبوب، توانسته است تا خود را در ایران به شهرت برساند. محصولات بسیاری از این برند، در بازار لوازم خانگی و تکنولوژی ایران نوزیع می‌شود. محصولاتی که هرکدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و به این ترتیب به یک گزینه بسیار محبوب در بین خریداران ایرانی تبدیل شده است.

ماشین لباسشویی ال جی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب در خرید این برند، مزایای خاص خود را برای مخاطب به وجود می‌آورد. استفاده از قابلیت‌ها و برنامه‌های بسایر مختلف برای انواع مختلف این ماشین، در کنار اشکال ظاهری مختلف و متفاوت برای ماشین لباسشویی ال جی سبب شده است تا هرکسی بتواند براساس نیاز خود گزینه مناسبی را در بین انواع ماشین لباسشویی این برند پیدا کند.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL/ASBL ظرفیت 9 کیلوگرم
ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL/ASBL ظرفیت 9 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 9 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465/I ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465/I ظرفیت 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
16,940,000 تومان
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

برند ایتالیایی زیرووات

پس از آشنایی با برندهای کره‌ای ماشین لباسشویی، بهتر است سری به اروپا نیز بزنیم. در بین برندهای اروپایی تولید کننده لوازم خانگی، ماشین لباسشویی ایتالیایی زرووات به عنوان یک گزینه محبوب و کارامد شناخته می‌شود. محصولی با برچسب‌های انرژی بالا که می‌تواند به شما در کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های آن بسیار کمک کننده باشد.

استفاده از محصولات مختلف و متنوع این برند، سبب خواهد شد تا بتوانید کیفیتی مطلوب را در کنار قیمت مناسب تجربه کنید. با این حال، باید بدانید که انواع ماشین لباسشویی این برند نسبت به دیگر برندهای خارجی بیان شده در ایران کمتر است. به دلیل کمتر شناخته شده بودن این برند، مخاطبان کمتری از آن استفاده می‌کنند و از همین رو ممکن است گاهی در استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول دچار مشکل شوید.

برند چینی مایدیا

مایدیای چینی یکی از بهترین برندهای کشور چین است. برندی که ماشین‌های لباسشویی خود را در غالب انواع و اقسام مختلف با ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌کند. این برند چینی، قابلیت‌هایی مانند شست‌وشوی مخصوص برای لباس بچه، لباس نازک یا میزان کثیفی کم را نیز برای البسه مورد نظر فراهم کرده است. به این ترتیب، قابلیت‌های بیشتری داشته و می‌تواند به عنوان یک گزینه محبوب در بازار ایران خود را به شهرت برساند. البته باید توجه داشته باشید که این مورد از بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی، پس از برندهای کره‌ای وارد بازار ایران شد. از همین رو برای شهرت پیدا کردن رقابت سختی را در پیش خواهد داشت.

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-34703 ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-34703 ظرفیت 7 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-44911 W ظرفیت 9 کیلوگرم
ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-44911 W ظرفیت 9 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • ظرفیت دیگ: 9 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WMF-1477-W ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی مایدیا مدل WMF-1477-W ظرفیت 7 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ
23,000,000 تومان
مشاهده نظرات و خرید آنلاین

آخرین نکات درباره بهترین مارک ماشین لباسشویی

زمانی که به دنبال خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی هستید، حتما به خوبی می‌دانید که لازم است تا نکات مختلفی را در این زمینه در نظر بگیرید. در این مقاله با بیان و بررسی مهم‌ترین نکات در زمان خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی سعی کردیم تا به شما در جهت داشتن انتخابی بهتر کمک کنیم. انتخابی که بتواند گزینه مناسبی را در خرید شما به وجود آورد و موجب برطرف شدن نیازهای بیشتری از شما در جهت خرید ماشین لباسشویی شود.

| حتما بخوانید:  بهترین مارک غذاساز

پس از بررسی ویژگی‌های مهم برای یک ماشین لباسشویی، به سراغ بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی رفتیم. با بررسی و گفت‌وگو درباره این مارک‌ها سعی کردیم تا انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی را برای شما ساده‌تر کنیم. امید است خواندن این نکات و استفاده از موارد مطرح شده، نتایج خوبی را برای خرید ماشین لباسشویی شما به همراه داشته باشد.

نظرسنجی بهترین برندهای ماشین لباسشویی

به نظر شما بهترین مارک ماشین لباسشویی کدام گزینه است؟

مطالب مرتبط
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات کاربران
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مطالب
داغ‌ترین برچسب‌ها
0
تجربه و دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx